Fjällsommar
Publicerad: 2026-06-22
Sommaren är högsäsong för fil och det gäller också för vår Fjällfil®.
Den passar lika bra att äta som den är, eller med din favorittopping.
Den nya smaken har tagit för sig extremt bra och är redan nu den tredje största smaken, efter Naturell och Blåbär.
Fjällfil är extra goda och krämiga och ger en lite kittlande känsla på tungan när man äter dem och de innehåller äkta bär utan konstgjorda aromer.
Vi håller tummarna för att det ska bli en riktigt bra hjortron-sommar så att vi vår välkomna tillbaka Fjällfil Hjortron.